Odszkodowania za szkody komunikacyjne

Dokumenty

W przypadku wystąpienia szkody, jak najszybciej skontaktuj się z Centrum Ubezpieczeń Wolska. Możesz to zrobić telefonicznie, mailowo lub osobiście w siedzibie firmy. Podczas zgłaszania szkody przygotuj wszelkie dokumenty i informacje związane ze zdarzeniem, takie jak numer polisy, dane osoby ubezpieczonej, opis incydentu, ewentualne świadectwa policyjne czy zdjęcia. Po otrzymaniu zgłoszenia, pracownicy Centrum Ubezpieczeń Wolska dokładnie przeanalizują zgłoszoną szkodę i zawnioskują o odszkodowanie. Naszym celem jest maksymalne ułatwienie procesu zgłaszania szkody i szybkie dostarczenie odpowiedniego odszkodowania w zgodzie z warunkami umowy ubezpieczeniowej. Na każdym etapie otrzymujesz wsparcie dedykowanego opiekuna.

SZKODA? - NIE MARTW SIĘ-POMOŻEMY!

Pamiętaj, aby w razie wypadku:

  • Zachować spokój oraz zadbać o bezpieczeństwo swoje i innych uczestników wypadku.
  • Zabezpieczyć miejsce wypadku tak aby nie doszło do kolejnych kolizji.
  • Udzielić pomocy osobom poszkodowanym i jeśli to konieczne – wezwać pogotowie (tel. 999) i policję (997).
  • Zapisać numery rejestracyjne i marki samochodów biorących udział w zdarzeniu. Jeśli to możliwe, ustal dane uczestników (w tym nazwy ubezpieczycieli i numery polis OC),
  • Jeśli nie wezwano policji, wypełnij wraz z innymi uczestnikami zdarzenia oświadczenie o zdarzeniu drogowym.
  • JEŻELI TWOJE AUTO WYMAGA HOLOWANIA I POSIADASZ ASSISTANCE WEZWIJ GO - NUMER TELEFONU ZNAJDZIESZ NA POTWIERDZENIU OC, JEŻELI JESTEŚ POSZKODOWANYM I NIE POSIADASZ ASSITANCE WEZWIJ POMOC DROGOWĄ NA WŁASNĄ RĘKĘ-JEJ KOSZT POKRYJE UBEZPIECZYCIEL SPRAWCY
  • PO ZAKOŃCZENIU CZYNNOŚCI ZGŁOŚ SZKODĘ
  • W PRZYPADKU WĄTPLIWOŚCI MOŻESZ ZAWSZE ZADZWONIĆ DO SWOJEGO OPIEKUNA LUB NA NASZĄ INFOLINIĘ-CHĘTNIE POMOŻEMY NA KAŻDYM ETAPIE OD MOMENTU KOLIZJI DO WYPŁATY ODSZKODOWANIA